?

Log in

No account? Create an account
me's Journal [entries|friends|calendar]
me

[ userinfo | livejournal userinfo ]
[ calendar | livejournal calendar ]

Italy! [09 Mar 2007|12:35pm]
Off we go to Italy!

Weeeeeeee!!!
post comment

[27 Feb 2007|01:39pm]
I JUST GOT IN TO TEACH FOR AMERICA!

WOOO.HOOOO. :)

Fin.
1 comment|post comment

[16 Oct 2006|12:03pm]
Marla's Dead. The ENT clamped her, cut her, and threw her in the garbage. As for me, there's the standard divorce pains, like not being able to swallow and stuff, but we're better off apart.

Me and toe are tonsil-losing brothers now. Bonded even more for all of time.

I haven't eaten in so long.

Fin.
3 comments|post comment

YEAH! [12 Oct 2006|12:47am]
Ming + I made the sweetest pumpkin, and our school newspaper published the following:

"Every so often I walk along the Cut at night and hear a bunch of guys with acoustic guitars singing random Against Me! songs...Consider this a "thanks" to those guys."

Fuck yeah.
2 comments|post comment

[03 Jun 2006|11:43pm]
Update from Austin:

So I went to see a show at the Cactus, but it turned out to be sold out. Bummer right? Oh wait.

Walked down to 6th street just to see what was going on.... ran into the motorcycle convention, and like a thousand motorcycles just lined up and down the roads. Saw like 6 live bands (not even exaggerating), just playing in bars all over. Plus I saw a dude that made the craziest landscapes with only spraypaint, newspaper, strips of paper, and latex gloves...he finished one in like 5 minutes.

Crazy.

Where's my guitar?!?!
1 comment|post comment

[06 May 2006|01:40pm]
This is a happy rant:

holy crap i might have actually written something decent for once, one of all these stories that i keep writing might actually have something behind it, enough that a random judge chose it for first for the adamson awards ahhhhH!!!! validation, validation, validation, maybe i can actually write decently holy crap!

Fin.

Also, I love the creative writing department.
3 comments|post comment

[01 May 2006|02:31am]
Finally i have a debit card again!

YAY!

No more branch visits!

Speaking of branches... 2 more steps til our MIPS ISA is done. Huzzah!

That was a financially nerdy moment. Brought to you by PNC.
post comment

[27 Apr 2006|09:59am]
Defiance, Ohio show = delicious.

They were all in tune. The bassist could sing and play. They busted out a banjo. And everyone in the Quiet Storm was singing and clapping along.

Mmm.... so good.
2 comments|post comment

[22 Apr 2006|12:14pm]
This post is just to say:

Marla has to come out.

I might have just slept for 13 hours.

Goog has consented to the pre-arranged marriage that she had no choice in.
post comment

[20 Apr 2006|12:03pm]
Carnival, yay!

Today Marla gets herself checked. Not sure what to hope for, for him to be like, "oh we can leave them in" and then for it to get all huge in two months, or for him to just take them the fuck out forever.

In other news, some people are stingy bitches.

And our top story: Goog is strong, independent, and my fiancee. I bartered with her mother for a few chick-peas and a doll.
1 comment|post comment

[07 Feb 2006|01:13am]
Lol, best joke ever:

Your Mom is so dumb that she tried to minimize a 12 variable function to a minimal sum of products expression using a karnaugh map instead of the Quine-McCluskey Algorithm.

(first person to post 'nerd' or something related wins my undying love)
8 comments|post comment

[06 Feb 2006|12:23am]
YYEEAAAAHHHHH STEELERS!!!!

So we may or may not have gone out to riot after the game, and seen a flipped over car, picked up random people, high fived everyone, screamed ourselves hoase, tipped over some trash cans, seen people throw firecrackers at cops mounted on horses, and then joined the flood out of oakland chasing the cops out, torn a rearview mirror off of the car that had been flipped over, high fived people driving by in their cars....

lots of shenanigans.

My hand might be cut up from the glass inside the car.

I might have a rearview mirror in my room.

Pittsburgh is awesome.

WE WON THE FUCKING SUPERBOWL!!!!
2 comments|post comment

[24 Jan 2006|02:50am]
We practiced in Scaife 125!

It was sexy!

It was orgasmic!

We recorded some really crappy versions of songs we completely forgot how to play!

How EXCITING!

I LIKE EXCLAMATION POINTS!

Also, we recorded "To Pat, From Pat, Love Magan", although we messed up pretty bad a few times, oops!

Anyway, kindly take a listen to our selection, as crappy as it may sound. :) :) :) :)

Also: In the one with Ming and Me, Ming is singing, since we didn't have a second mic for me. He does it so well. *tear*

Scaife 125! ROCK CITY!

Listen to our crap!
2 comments|post comment

[14 Jan 2006|12:26pm]
adios, home.

back to le pitts for another round.

let's hope for a KO.
3 comments|post comment

[11 Jan 2006|04:38am]
RIP Joey.

They don't love you like we loved you.
post comment

[19 Dec 2005|12:34pm]
yay home!
post comment

[17 Dec 2005|06:01pm]
Home tomorrow!!! YAY!!!!
post comment

[27 Nov 2005|02:06am]
Eggnog and Mayo =

I'm gonna bone magan.
3 comments|post comment

[06 Nov 2005|05:11am]
my best friend just left.

the leaves all fall together.

i love you, lynch.
1 comment|post comment

[03 Nov 2005|04:35am]
HERE HE COMES!
post comment

navigation
[ viewing | most recent entries ]
[ go | earlier ]